Teelõigu rekonstrueerimise töökorralduse projekt

Mardo, Menhart (2020) Teelõigu rekonstrueerimise töökorralduse projekt. [thesis] [en] Construction Management Project for Reconstruction of a Road Section.

[thumbnail of lõputöö - digidoc] Other (lõputöö - digidoc) - Published Version
Restricted to Registered users only

Download (2MB)
[thumbnail of retsensioon - digidoc] Other (retsensioon - digidoc) - Other
Restricted to repository personnel only

Download (19kB)

Abstract

Lõputööna valminud riigitee nr 51 Viljandi-Põltsamaa km 35,809 – 43,109 rekonstrueerimise töökorraldus projekti saab kasutada ehitustööde planeerimiseks ja teostamiseks. Vajamineva masinapargi valikus ja ehitustööde kestuste arvutamisel on töö autor lähtunud isiklikul kogemusel analoogsel rekonstrueerimisel. Lõputöös on välja arvutatud ehitusobjekti suuremad tööd: raadamine, freesimine, põlevkivituhaga stabiliseeritud kihi purustamine, ehituseks sobimatu pinnase kaevandamine, ehituseks sobiva pinnase kaevandamine, turba kaevandamine, muldkeha ja dreenkihi ehitamine, geotekstiili paigaldamine, uute kraavide kaevamine, killustikaluse ehitus, bituumenstabiliseerimine, asfalteerimine, peenarde kindlustamine, haljastus ja uue liikluskorralduse paigaldamine. Ehitustööde kalendergraafik on koostatud programmiga Microsoft Project. Kalendergraafikus alustatakse ehitustöödega 6. aprillil 2020 ja lõpetamise tähtajaks on 6. oktoober 2020. Lõputöö autori poolt koostatud töökorralduse projekt on kui lähtematerjaliks Võisiku-Kuningamäe lõigu rekonstrueerimisel. Arvestades lõputöö autori omapoolseid kogemusi sarnase objektiga, võib objekti jooksul tekkida ootamatuid tööseisakuid ja osad tööd võivad võtta kauem aega, mis kalendergraafikus ei kajastu.

Abstract [en]

Construction Management Project for Reconstruction of State Road nr 51 Viljandi-Põltsamaa km 35,809 – 43,109 Purpose of this thesis is to give an overview of the reconstruction of state road nr 51 Viljandi Põltsamaa km 35,809- 43,109. Selection of machinery and calculations of productivity are based on author’s personal experiences in building similar reconstruction projects. Thesis covers bigger areas of reconstruction, such as deforestation, milling the old asphalt surface, crushing of stabilised layer, removing the unsuitable soil, excavating suitable soil, removing peat layer, construction of embankment and drainage layer, installing the geotextile, excavating new ditches, construction of the crushed stone layer, building bitumen stabilized layer, construction of new asphalt concrete pavement, landscaping and installing new traffic management. Project management schedule is created with Microsoft Project. Construction starts April 6 2020 and the deadline is October 6 2020. Thesis can be considered as a document to rely for reconstruction of Võisiku-Kuningamäe road section. Based on authors personal experience, it has to be taken into consideration that unexpected delays during reconstruction and other unforseen errors might affect the schedule.

Item Type: thesis
Advisor: Mati Toome
Subjects: Construction > Road Construction > Road Building > Road Building Work
Divisions: Institute of Construction > Road Construction
Depositing User: Menhart Mardo
Date Deposited: 21 May 2020 12:30
Last Modified: 04 Jun 2020 10:00
URI: https://eprints.tktk.ee/id/eprint/5448

Actions (login required)

View Item View Item