Forss/Škoda esindusõigusega autoteeninduse loomine Lasnamäele

Pappel, Raul Ronald (2020) Forss/Škoda esindusõigusega autoteeninduse loomine Lasnamäele. [thesis] [en] Establishment of Forss Car Service with Representative Rights of Škoda in Lasnamäe.

[thumbnail of lõputöö - digidoc] PDF (lõputöö - digidoc) - Published Version
Restricted to repository personnel only until 25 May 2030.

Download (1MB)

Abstract

Käesolevas lõputöös uuritakse ja kirjeldatakse aastal 2021 avatava Forss/Škoda autoteeninduse loomiseks läbitavaid erinevaid protsesse ning nõudeid ja tingimusi, mis kaasnevad Škoda autotehase ametlikule esindajale. Lisaks nende nõuete ja tingimuste sobivus Forss OÜ juhatuse tingimuste ja ootustega. Uuritakse hoonet üldiselt, asukohta, renditavate ruumide suurust, paiknemist ning kavandatavat otstarvet. Hoone ja ruumide sobivust Škoda tehase esindusena, ehk nõutavad muudatused teenindusruumide sisustamisel ja muudatused hoone fassaadil. Töökoja ruumidesse paigutatakse töökohad, tõstukid, seadmed, arvutid, pistikud, valgustus, tsentraalsed trassid jne. Lisaks tehakse kindlaks ja luuakse nimekiri tööriistadest ja seadmetest, mis on kohustuslikud Škoda teeninduspartneri töökoja inventaris. Analüüsitakse loodava teeninduse personali suurust, tööülesannete jaotust ning luuakse süsteem Škoda määratud tööfunktsioonide ja koolituste jaotamiseks, olemasoleva personali vahel. Kuna iga loodava äri mõte on teenida kasumit, siis töö viimases osas uuritakse ja analüüsitakse (olemasolevate teeninduste kogemusel) teadaolevate tulude ja kulude alusel, kas ja millistel tingimustel hakkab teenindus prognoositavalt tulu teenima ja millisest hetkest on see äritegevus tasuv.

Abstract [en]

The following graduation thesis is about building up a new car service which is planned to open in 2021. In specifically it examines and describes the various processes and requirements that has to be applied when creating a car service which will officially represent (car manufacturer) Škoda. The suitability of the building and rented premises in general, room design for customer care, mandatory staff size and training matrices are examined. Also workshop design, mandatory equipment, tools, accessories which are necessary (terms and conditions) when representing Škoda. The purpose of every business is to make a profit, so the last part of the work examines and analyzes (based on the experience of existing car services) on the basis of known revenues and costs whether and under what conditions the service is expected to be profitable and when it will be profitable.

Item Type: thesis
Advisor: Henri Vennikas
Subjects: Transport > Automotive Engineering > Car Maintenance, Maintenance Stations, and Equipment
Economy and Management > Entrepreneurship and Marketing
Economy and Management > Economic Analysis
Divisions: Institute of Engineering > Automotive Engineering
Depositing User: Raul-Ronald Pappel
Date Deposited: 05 Jun 2020 11:07
Last Modified: 05 Jun 2020 11:07
URI: https://eprints.tktk.ee/id/eprint/5431

Actions (login required)

View Item View Item