TTK Links: Home Page | TTK Moodle | ÕIS
TTK/UAS Repository For Digital Teaching and Learning Resources

Sõidukite müügi ja järelteeninduse ettevõtte äriprotsesside halduse kaardistamine ja arendamine

Pukk, Jorgen (2018) Sõidukite müügi ja järelteeninduse ettevõtte äriprotsesside halduse kaardistamine ja arendamine. [thesis] [en] Analysing and Improving Administrative Processes in a Car Sales and After-sales Service Dealer.

[img] PDF - Published Version
Restricted to Registered users only

Download (1MB)
[img] PDF (lihtlitsents) - Other
Restricted to Registered users only

Download (140kB)

Abstract

Lõputöö on kirjutatud teemal “Sõidukite müügi ja järelteeninduse ettevõtte äriprotsesside halduse kaardistamine ja arendamine”. Lõputöö eesmärgiks oli kaardistada ettevõttes toimuvad protsessid, neid analüüsida ja selgitada kas hetkeseis ettevõtetes on innovaatiline. Lõputöös esitatud teeside abil uuriti, kuidas saab ettevõttes kaardistada toimuvaid protsesse ning nende analüüsil neid parendada ja tõhusamaks muuta. Andmete ja protsesside uurimiseks ning mõõtmisteks kasutati autori poolt empiirilisi kogemusi ning nende andmete põhjal on selgitatud ettevõttes toimuvate tööprotsesside muudatused. Mõõdetud ja uuritud tulemuste abil selgus, et teatud protsesside muudatused ei ole vajalikud. Püstitatud hüpotees ehk kliendi andmete sisestamise arvelt ajakulu vähendamine ei ole tarvilik. Küll aga on oluline vähendada ajakulu järelteeninduses toimuvate protsesside käigus. Paberkandja kui põhiline dokument ei ole tänapäeva digitaalsete lahenduste võimaluste taustal vajalik ning vajab innovaatilisemat lähenemist. Ühtse digitaalse süsteemi loomine aitab kaasa ettevõtte sisese igapäeva töö arendamisel kui kliendiga suhtlemise parendamisel. See annab võimaluse personaliseerida ettevõtte ning kliendi omavahelist suhtlust, luues lojaalse suhte ettevõtte ja kliendi vahel. Lõputöös väljapakutud süsteemi loomine kiirendab igapäeva töö protsesse peamiselt informatsiooni edastamisel ja vähendab paberkandja kui peamise dokumendi rolli. Lõputööd kirjutada empiiriliste kogemuste põhjal oli huvitav, sest see andis võimaluse mõista milliseid muutusi on võimalik teostada ettevõttes töö lihtsustamiseks ning kiirendada informatsiooni edastamist.

Abstract [en]

The topic of this Diploma Thesis is “Analysing and Improving Administrative Processes in a Car Sales and After-sales Service Dealer”. The purpose of this topic is to give an overview of the work processes in the company, to analyse them and to understand if those processes are innovative. Hypotheses set in the Diploma Thesis were used to research how to get an overview of the work processes and through analysing improving and making them more efficient. Empirical experience was used as the main source for statistics and examples. Measured data showed that some of the processes do not need improving. The hypotheses which was set to measure entering customer data showed there is no need to improve that process. However it is important to improve processes concerning time management in the after-sales service. Paper sheet as an information carrier is not necessary in today’s digital age. By creating an unified digital system, everyday work processes in a company can be improved and made more efficient. It can also help to improve the relationship between the customer and the dealer by making it more personalized. The solution proposed in the Diploma Thesis will improve the management of information in a dealer and reduces the need to use paper to carry information in everyday work. Research for the Diploma Thesis was interesting, because it showed possibilites how to analyse certain processes and how to improve those processes to make everyday work easier and to manage information quicker.

Item Type: thesis
Advisor: Henri Vennikas
Subjects: Transport > Automotive engineering > Autode hooldus, hooldusjaamad ja seadmed
Divisions: Institute of Engineering > Automotive Engineering
Depositing User: Jorgen Pukk
Date Deposited: 11 Jun 2018 10:13
Last Modified: 30 Aug 2019 07:50
URI: http://eprints.tktk.ee/id/eprint/3564

Actions (login required)

View Item View Item