TTK Links: Home Page | TTK Moodle | ÕIS
TTK/UAS Repository For Digital Teaching and Learning Resources

Uute sõidukite müügieelse ettevalmistuse protsesside parendamine Amserv Auto AS Järve näitel

Floren, Reio-Rait (2018) Uute sõidukite müügieelse ettevalmistuse protsesside parendamine Amserv Auto AS Järve näitel. [thesis] [en] Betterment of the new vehicle pre delivery inspection processes in example of Amserv Auto AS Järve.

[img] PDF - Published Version
Restricted to Registered users only

Download (1MB)
[img] PDF (lihtlitsents) - Other
Restricted to Registered users only

Download (1MB)

Abstract

Käesolev lõputöö on koostatud eesmärgiga leida lahendusi Amserv Auto AS Järve esinduse müügieelse ettevalmistuse osakonda mõjutavatele probleemidele ja pakkuda välja erinevaid lahendusi. Parkimisskeemide väljatöötamise käigus jõuti järeldusele, et olemasolevatele laoplatsidele ei ole võimalik laoautosid ära mahutada pelgalt ainult parkimisskeemi muutmise tulemusel. Parkimiskorralduse muutmise tulemusel saaks juurde vaid ühe parkimiskoha ja tagumise parkla laienemise võimaluse kasutamisel suureneks parkimiskohtade arv 10 koha võrra, kuid ka sellisel juhul ei oleks igale laoautole kindlat parkimiskohta. Ainuke võimalus on vajalikud parkimiskohad saada parklate suuremaks ehitamise teel. Analüüsi tulemusel küll ei suudetud täita eesmärki, et igal laoautol oleks parkimiskoht. Kuid analüüsi tulemusel töötati välja parkimisskeemid, millede tulemusel saaks parkida sõidukeid nii, et need oleks vabamalt kättesaadavad, seejuures saades lisaks ühe parkimiskoha. Lisatööjõu vajaduse analüüsi tulemusel jõuti järelduseni, et praeguste ja prognoositavate müügimahtude põhjal ei ole vajadust lisatööjõule. Arvestades ka seda, et neljanda tehniku efektiivsus on võrreldes teistega madal, siis eesmärk on ka tema efektiivsus tõsta 200% lähedale, kuna tegemist on mitte niivõrd kogenud PDI tehnikuga siis aja jooksul peab hakkama tema efektiivsus vaikselt kasvama, mis suurendab veelgi osakonna võimet rohkem uusi sõidukeid ette valmistada. Lisaks veel koostatud protsesside kaart PDI nõuniku seisukohalt annab ülevaate, mis järjekorras peaks protsessidega tegelema. Selleks, et protsessid saaksid toimuda kindlas järjekorras peavad ka teised töölised peale PDI nõuniku selleks panustama. Töö praktilises osas toodud parendusettepanekud tagaksid aja parema kasutamise ja vähendaks erinevate probleemide tekke võimalust. Automüüjate poolt õigeaegselt toodud PDI töökorraldused tagaksid sujuva töö, kuna siis oleks uue sõiduki saabumiseks neile juba lisavarustus tellitud. Saaks alustada koheselt tööd saabunud sõidukitega. Tänu sellele saaks ka planeerida pikemalt töid ette erinevatele tehnikutele.

Abstract [en]

The aim purpose of this graduation thesis Betterment of the New Vehicle Pre Delivery Inspection Processes Based on the example of Amserv Auto AS Järve is to analyse company pre delivery processes. Amserv Auto AS Järve is an authorized retailer and repairer of Toyota vehicles, which is located in Tallinn. The task of thesis is to find solution for the storage of new vehicles. There are not enough parking spaces for storage vehicles. The topic of this graduation thesis is to also analyse the need for extra new vehicles pre delivery technicians and show graphically, how processes should be made from the pre delivery inspection foreman point of view. The graduation thesis is composed of two main chapters, each of them dealing with different aspect. First main chapter is introductory and describes Amserv Auto AS Järve pre delivery inspection section. Also, in this chapter the author gives an overview of the processes that have been established by Toyota Motor Corporation. Pre delivery section must do lot of different processes with new delivered vehicles before they are ready to be delivered to the customers. Second main chapter is analytical and gives solutions to the problems. Parking schemes analysis purpose is that, if company wishes parking space to every storage vehicle, the company needs extra parking area. Only changing the parking scheme will not give expected solution. Restructuring the parking scheme will give one extra parking space and ensure that main vehicles are freely available. Vehicles do not obstruct each other. The results of technicians labour analyse show that the pre delivery section does not need an extra worker. At the moment four technicians are enough at such work volumes, next year’s predictable workload is 1400 new vehicles in the pre delivery service. The company needs to increase the efficiency of the fourth technician. The author has some suggestions to make pre delivery inspection foreman work more efficient. Car dealers should give new vehicle work order with optional equipment list to pre delivery foreman earlier. Than foreman can order optional equipment before new vehicle arrives to retailer. This will ensure that the technicians can immediately take the new vehicle to pre delivery service. The author hopes that this graduation thesis will help to improve the efficiency of the company's work and reduce the possibility of problems.

Item Type: thesis
Advisor: Henri Vennikas
Subjects: Transport > Automotive engineering > Autode hooldus, hooldusjaamad ja seadmed
Divisions: Institute of Engineering > Automotive Engineering
Depositing User: Reio-Rait Floren
Date Deposited: 11 Jun 2018 10:39
Last Modified: 30 Aug 2019 07:48
URI: http://eprints.tktk.ee/id/eprint/3534

Actions (login required)

View Item View Item