TTK Links: Home Page | TTK Moodle | ÕIS
TTK/UAS Repository For Digital Teaching and Learning Resources

Mobiilse aurupesu UpSteam turundusplaan

Rand, Gerda (2017) Mobiilse aurupesu UpSteam turundusplaan. [thesis] [en] Marketing Plan for the Mobile Steam Cleaning Company UpSteam.

[img] PDF - Published Version
Restricted to repository personnel only until 1 October 2022.

Download (3MB)
[img] PDF - Other
Restricted to repository personnel only until 1 October 2022.

Download (267kB)

Abstract

Tänapäeva kiiresti muutuvas maailm on üha enam autostuv. Inimeste keskmine sissetulek ja autode arv inimese kohta on tõusvas trendis (ainuüksi Eestis on üle 630 000 auto), üha olulisemaks muutub aja säästmine ja enam ollakse valmis ostma mugavusteenuseid. Selle kõige juures on kasvanud ka nõudlus autopesu järgi. Ettevõte OÜ UpSteam on peamiselt spetsialiseerunud mobiilse autopesu teenuse pakkumisele, mille eesmärk on kliendikogemuse tõstmine autopesuvaldkonnas. Kliendid on auto omanikud, kes hoolivad oma auto puhtusest ja seejuures oma aja, vaeva ja looduse säästmisest. Tegemist on Eestis unikaalset tehnoloogiat kasutava teenusepakkujaga omas valdkonnas. Käesoleva lõputöö eesmärgiks oli kliendikogemuse tõstmine autopesu valdkonnas. Probleemiks oli strateegiliselt planeeritud turundustegevuse puudumine ja selle lahenduseks loodi ettevõttele turundusplaan. Väljatöötatud turundusplaani ja strateegiat ellu viies suudab UpSteam OÜ liikuda efektiivselt ja kasumlikult oma püstitatud eesmärkide poole. Turundustegevuse kõige üldisem eesmärk on viia ellu ettevõtte visioon ja seda edasi arendada. Lisaks, arvestades turu suurust ja kliendi reaalseid vajadusi üritatakse luua brändi, mille eesmärk on olla kõige perekesksem ja loodussõbralikum autopesupakkuja. Ülim eesmärk on viia kliendi teadvusse taolise teenuse vajalikkus, head pooled ja roheline mõtteviis. UpSteam’i logo peab inimestes tekitama õnnelikku, perekeskset, muretut ja puhast emotsiooni. Agressiivse reklaamimisega telepildis, e-turundusega, otsemüügiga ja paljude teiste meetoditega viib UpSteam oma sõnumi klientideni, ja ollakse veendunud, et kliendil ei ole head põhjust sama hinnaklassi juures teenust mitte valida. Analüüsides turgu ja kliente, saab välja tuua, et UpSteami puhul on tegemist pigem eksklusiivse teenusega ning ideaalne klient on pere inimene, vähemalt üks laps, kes käivad tööl. Inimesed, kes käivad tööl ja puudub ajaline raam, et oma autot pesta, aga on võimekad investeerima oma mugavusse. See on avaldunud tulem tänaseks ja tugineb kõikide tellinud klientide seast väljakujunenud muster. 56 Töö käigus sai ka väljatöötatud kolm põhipunkti miks UpSteam OÜ mobiilne auto aurukäsipesu teenus on turul konkurentsitu ja nendeks on: • aur on efektiivne. UpSteam aurupesu on väga keskkonnasõbralik autopesu protsess, mille käigus kombineeritakse kuuma vee efektiivsed pesuomadused survestatud auruga; • aur desinfitseerib. Aur pääseb ligi pooridesse ja teistesse raskesti ligipääsetavatesse kohtadesse ilma keskkonda laastavate kemikaalideta. Aur on kasutusel oma tugevate hügieeniliste omaduste poolest eemaldades autost kõik kahjulikud bakterid, hallitused, viirused ja tolmulestad. Jättes auto pinna ja sisu puhtaks ja desinfitseerituks; • aur on innovaatiline. Auto aurupesemine on maailmas väga teretulnud ja innovaatiline kontseptsioon, millega asendatakse üha enam statsionaarseid ja keskkonda reostavaid käsipesupunkte. UpSteami üks eesmärke on muuta kontseptsiooni, kuidas inimesed oma autode eest hoolt kannavad. Turundusstrateegiate rakendamine on olnud siiani väga edukas. Kaasatud on ingel-investorid, kelle abiga on meedia kajastus olnud efektiivne. Antud töö omad äärmiselt suurt väärtust juhtkonna ja omanike jaoks, seda on tutvustatud ja juba elluviidud tegevused näitavad enda efektiivsust ning mõju ettevõtte pikaajaliste eesmärkide täitmisel. Autor toob juhtkonnale soovituseks välja rakendada loodud turundusstrateegiat ja tegevusi ning seeläbi suurendada püsikliendi baasi. Mitmete tegevuste rakendamine on andnud juba soovitud suunas nähtavaid tulemusi. Kokkuvõtteks võib öelda, et UpSteam on kõige efektiivsem ja innovaatilisem viis tagamaks klientidele läikivpuhas auto ilma suurema vaeva ning ajakuluta.

Abstract [en]

The total number of cars in the world is increasing, as well as the number of cars per person. With that, demand for car washing services is also on the rise. People are getting richer and busier, so they’re increasingly willing to invest in convenience. OÜ UpSteam is a mobile car-washing business, catering to customers who care about quality of service, saving time and preserving the environment. The UpSteam technology is unique on Estonian Market. This thesis presents a marketing plan for OÜ UpSteam, with the aim of raising customer satisfaction in a way that is also profitable for the company. The brand values, of OÜ UpSteam are being family oriented and environmentally friendly. The brand message will be delivered by various channels, such as television advertising, internet marketing and direct sales. A typical customer, as per the company’s current experience, is a working family person, who can afford extra convenience to avoid spending personal time. Here are three main selling points for OÜ UpSteam mobile car washing service, that were developed in this thesis: • Steam is an effective cleaning agent. Hot water and pressurised steam can clean wide surfaces as well as pores and tight spaces without having to use detergent chemicals; • Steam has great disinfectant properties. Using hot steam removes bacteria, mould and dust mites, leaving the car clean and hygienic after the treatment; • Steam is innovative. One of the goals of OÜ UpSteam is to lead a paradigm shift in the way people take care of their vehicles. Stationary car-washing stations create residual pollution. The UpSteam technology is environmentally friendly, because it relies on steam and hot water only. The marketing plan developed in this thesis has already been put into action. OÜ UpSteam has engaged angel investors and received positive media attention. The company is seeing tangible 58 results and its leaders agree that the plan supports their long term goals. As a conclusion, the author recommends them to continue implementing it to keep winning more recurring customers.

Item Type: thesis
Advisor: Meelis Bergmann
Subjects: Economy and Management
Economy and Management > Entrepreneurship and Marketing
Divisions: Institute of Circular Economy and Technology > Industrial Technology and Marketing
Depositing User: Gerda Rand
Date Deposited: 25 Sep 2017 08:14
Last Modified: 13 Dec 2018 08:44
URI: http://eprints.tktk.ee/id/eprint/3457

Actions (login required)

View Item View Item