TTK Links: Home Page | TTK Moodle | ÕIS
TTK/UAS Repository For Digital Teaching and Learning Resources

Digiturunduse arendamine Smiletex OÜ näitel

Malm, Kaidi (2017) Digiturunduse arendamine Smiletex OÜ näitel. [thesis] [en] Development of Digital Marketing on the Example of Smiletex OÜ.

[img] PDF - Published Version
Restricted to repository personnel only until 7 September 2047.

Download (1MB)
[img] Other (lihtlitsents - bdoc) - Other
Restricted to repository personnel only until 7 September 2047.

Download (76kB)

Abstract

Konkurentsi tihenedes on turundus ettevõtte seisukohalt aina tähtsam. Koos tehnika arenguga on ka inimeste harjumused muutunud ning aina rohkem veedetakse aega internetiavarustes. Digiturunduse eesmärgiks on olla kohal seal kus inimesed oma aega aina rohkem viidavad – internetis. Internetis turundamine annab ettevõtetele võimaluse olla klientidele lähemal ning saada ka kohest tagasisidet. Sotsiaalmeedia annab võimaluse olla loominguline ning luua vahetu kontakti enda klientide ja potentsiaalsete klientidega. Antud lõputöö on ajendatud asjaolust, et siiani ei ole Smiletex OÜ enda digiturunduse arendamisele suurt rõhku pannud. Töö eesmärk on tõsta Smiletexi kui ettevõtte ja tema poolt pakutavate toodete ja teenuste nähtavust internetis. Smiletex OÜ on 2015 loodud ettevõte, kelle põhitegevuseks on pakkuda laias valikus kvaliteetseid ja kaasaegseid tekstiililahendusi restoranidele, hotellidele, SPA-dele ja laevadele. Hetkel tegeletakse peamiselt vahendustegevusega, kuid valmistatakse tooteid ka vastavalt kliendi erisoovidele. Konkurentide analüüsi, Smiletex OÜ kodulehe ja sotsiaalmeedia kontode analüüsimise ning erinevate digiturunduse võimaluste uurimise käigus selgus, et ettevõttel mitmeid võimalusi enda digiturunduse arendamiseks. Ettevõtte koduleht on võrreldes konkurentidega kehvemas seisus. Puudub mitmekeelsus, lingid sotsiaalmeedia kontodele, kodulehe disain on vana. Samas sotsiaalmeedia kanalites on Smiletexil tugev konkurentsieelis, sest vaid üks konkurent neljast omas Facebooki lehekülge, rääkimata teistest sotsiaalmeedia kanalitest. Lisaks on Smiletexil mitmeid võimalusi, kuidas ennast nähtavaks teha koostöös blogijatega, ajakirjades ning digireklaamiga. Antud töös on autor teinud omapoolsed ettepanekud, kuidas Smiletexi digiturundust arendada nii, et see tõstaks ettevõtte ja tema poolt pakutavate toodete ja teenuste nähtavust internetis. Ettepanekud ja soovitused annavad ülevaate, kuidas parendada olemasolevat kodulehte ning sotsiaalmeedia kanalites olevaid ettevõtte lehekülgi. Lisaks ettepanekud, kuidas kasutada ära digiturunduse võimalusi sisuturunduse artiklite, blogijatega koostöö ning digireklaami näol, mida siiani tehtud ei ole. 40 Käesolevaks hetkeks on mõningaid autori soovitusi arvesse võetud ning valmimas on Smiletexi uus koduleht (Lisa 6 [37]), millel on uus kaasaegne disain, lingid sotsiaalmeedia kontodele, toodete tutvustused ning suurklientide info.

Abstract [en]

Marketing is more important then ever. As the world around is changing, people are changing their habits along it. More and more time is being spent on the internet. The purpose of digital marketing is to be where potential customers are – on the internet. Marketing on the internet gives companies opportunities to be closer to their customers and to get instant feedback. Social media gives an opportunity to be more creative and to create contact with their clients and potential clients. The given paper is prepared because the company, Smiletex OÜ, has not focused on developing digital marketing so far. The aim of this thesis is to develop Smiletex OÜ digital marketing so that the company is more visible on the internet. Smiletex OÜ was founded in January 2015. Company is specialized in the production and supply of a wide range of textile items for HoReCa sector. Analyzing competitors, company social media pages, websites and doing research for different digital marketing options showed that Smiletex has several options to develop their digital marketing. Compared to competitor’s websites Smiletex has a weaker website. Multilingualism, links to social media channels and an old fashioned design are all things that need to be worked on. At the same time Smiletex has competitive advantage in social media channels. Only one of four competitors has a Facebook page. No competitor has Twitter or Instagram. Smiletex also has several options how to make the company visible with content marketing and digital commercial. In this work, there are several suggestions and recommendations how to make Smiletex more visible on the internet. Suggestions and recommendations give an overview of how to improve their website and social media channels. Also suggestions how to use content marketing and digital advertising options to make the company more visible on the internet. 42 At this moment, Smiletex are developing their new website and they are taken into account authors suggestions and recommendations. New website has modern design, links to social media accounts, overview of the products and lists of the biggest clients.

Item Type: thesis
Advisor: Ada Traumann
Subjects: Clothing and Textiles > Field Studies
Divisions: Institute of Clothing and Textiles > Resource Management in the Clothing and Textiles Industry
Depositing User: Kaidi Malm
Date Deposited: 12 Jun 2017 06:46
Last Modified: 07 Sep 2017 10:32
URI: http://eprints.tktk.ee/id/eprint/3007

Actions (login required)

View Item View Item