TTK Links: Home Page | TTK Moodle | ÕIS
TTK/UAS Repository For Digital Teaching and Learning Resources

Olemasoleva autoremonditöökoja restruktureerimine - teenuste analüüs ja tasuvus

Mihhailov, Maksim (2017) Olemasoleva autoremonditöökoja restruktureerimine - teenuste analüüs ja tasuvus. [thesis] [en] Restructuring of the functioning car workshop - analysis of services and recoupment.

[img] PDF - Published Version
Restricted to Registered users only

Download (804kB)
[img] Other (lihtlitsents - bdoc) - Other
Restricted to Registered users only

Download (77kB)
[img] Other (retsensioon - bdoc) - Other
Restricted to repository personnel only

Download (39kB)

Abstract

Käesoleva lõputöö eesmärgiks oli arvutada restruktureerimise vajalikkust ja tasuvust Miami Garage OÜ autoremonditöökojas. Restruktureerimine oli vajalik, sest ettevõtte puutus kokku erinevate probleemidega väikse tulu; protsesside venitatud teostamise osas; ettevõttel oli väike kliendibaas ning väike teenuste loetelu. Tööeesmärgiks on analüüsida, avastada probleeme, leida sellistele probleemidele lahenduse viise ja välja selgitada, kas on otstarbekas olemasoleva autotöökoda restruktureerida või mitte. Lõputöö eesmärgi saavutamiseks viidi läbi küsitlus Miami Garage OÜ klientide seas, et välja selgitada klientide eelised ettevõtte poolt pakutavate teenuste osas ja klientide rahuolu teenustega. Uuringu tulemuste analüüsides oli välja selgitatud, et on vaja lisada uusi teenuseid ettevõtte tööde loetelusse. Uute teenuste vajalikkus, nõudlus ja tasuvus oli analüüsitud ja kirjeldatud. Autori poolt sai esitatud uudne teenus mobiilne töökoda ja oli koostatud loetelu kliendile kasudest, mida nad võidavad teenuse ostmisel. Samuti oli toodud kalkulatsioon tasuvuse analüüsi teemal. Lõputöö käigus tehti mitmeid muudatuste ettepanekuid tööandjale, mis sai üheskoos analüüsitud ja kaalutud ühe või teise uuenduse otstarbelikus. Nii ettevõte omanikule on tehtud ettepanek laiendada tegevuste profiili ja moodustada ettevütele kaks lisa töökohta. Kuna ettevõte enne ei olnud üldse reklaamitud, siis oli esitatud reklaami ja kliendibaasi laiendamise viisid. Ajaliselt venivate tööprotsesside parandamiseks oli soovitatud harida töötajaid koolitustel, tänu millele nad saavad teadmisi ja kogemusi eriteenuste osutamisel. Enamik eksisteerivate probleemide lahendused nõuavad suuri investeeringud ja seepärast oli oluline kalkuleerida erinevate lahenduste tasuvust. Kogu aasta kulu ja tulu arvestades oli avastatud, et ettevõte hetkeolukorra finantsiline seisund on positiivne ja ettevõte töötab väikse tuluga 379,05 euro igas kuu kohta. Kasutades kõike ülalnimetatud lahendusi, reklaamides, koolitades, teenuste artikli uuendades ja klienditeenidamise poliitika tõhustades, on võimalik tõsta tulu 433,65 euroni iga kuu kohta. Autor on veendunud, et tagades vastava taseme ellu viidud uuendustes restruktureerimise käigus, on võimalik jõuda uuele finantsilise tasakaaluni, kust on võimalik hakata planeerima uusi väljakutseid ettevõte Miami Garage OÜ jaoks.

Abstract [en]

The aim of the thesis is to show the possibility of a restructure of the existing auto-service, to make the analysis of its services and their cost. This restructure is necessary because the enterprise is faced with several serious problems: small income; slow implementation process, a scant customer base, and a small list of services. The aim of this work is to analyze the problems, find some possible solutions and identify reasonability of restructure for this auto-service company. To achieve the goal of the thesis it was conducted a survey among the customers of Miami Garage OÜ in order to find out which the company's services are required and how customers are satisfied with the services. The study’s analysis showed that it is absolutely vital to add some new offers into the company’s list of services. The table with the services and the conditions of their implementation is added. The author introduced a completely new service - mobile workshop. The table shows what this service can offer customers and what conditions are needed for its implementation. Furthermore, it is required to employ two more mechanics in order to expand the service. Since the company has not been advertised at all, it was offered to use the advertising for the purpose of customers base expansion . One of the main problems for customers was the fact that works usually take a lot of time. To deal with the problem enterprise has to raise its staff competence taking part in special training course. Restructure is impossible without significant financial investment, and therefore the thesis presents a table with calculations of expected expenses. As calculations of annual income and expenditure show, the company is working with a very small profit, which is only 379,05 € per month. Application of all proposed solutions, such as new services, advertising, staff training, equipment purchase, beneficial offers, new employees, can increase revenues to 433,65 € per month and even more. The author conclusion is that if these figures are achieved, the restructure will benefit and will open new opportunities for the company.

Item Type: thesis
Advisor: Alar Õige
Subjects: Transport > Automotive engineering > Autode hooldus, hooldusjaamad ja seadmed
Transport > Automotive engineering > Car repair
Divisions: Institute of Engineering > Automotive Engineering
Depositing User: Maksim Mihhailov
Date Deposited: 07 Jun 2017 06:39
Last Modified: 07 Jun 2017 06:39
URI: http://eprints.tktk.ee/id/eprint/2724

Actions (login required)

View Item View Item