TTK Links: Home Page | TTK Moodle | ÕIS
TTK/UAS Repository For Digital Teaching and Learning Resources

Omanimelise rõivakollektsiooni loomine Denim Dreamile

Peters, Susanna (2016) Omanimelise rõivakollektsiooni loomine Denim Dreamile. [thesis] [en] Creating personal collection for Denim Dream brand.

[img]
Preview
PDF - Published Version
Download (14MB) | Preview
[img] Other (lihtlitsents) - Supplemental Material
Download (76kB)

Abstract

Lõputöö eesmärk oli anda ülevaade rõivakollektsiooni loomisest. Kollektsioon loodi Sihtasutuse Denim Dream moedisaineri 5000-eurose stipendiumi abil, mis pidi katma kõik kulud. Kollektsioonis valmis 15 erinevat toodet, sealhulgas kleidid, seelikud, pluusid ja jakid. Tooteid müüakse alates 1. septembrist 2016 kuni 28. veebruarini 2017 Denim Dreami Rocca al Mare kaupluses. Kollektsiooni loomine oli erialaselt väga suur väljakutse. Igal noorel moedisaineril on peale disainimise ka palju muid ülesandeid, mille tõttu on tegevus mitmekihiline ning killustatud. Ajaliselt võttis kogu projekt aega ligikaudu pool aastat. Kuna tegemist oli esmakordse disainimisprojektiga, ei sujunud kõik plaanitu veatult ja esimese korraga. Nagu iga kollektsiooni luues, oli ka selle puhul esimene ülesanne selgitada välja sihtklient – pigem kiire elutempoga haritud naine, kes soovib olla isikupärane. Kuna Denim Dreami kauplused pakuvad pigem vabaajarõivaid, siis oli eesmärk mitte konkureerida ning seega sai antud kollektsioon loodud pidulikum. Inspiratsiooniks oli avangard stiil, kõrgmood ning lillemotiivid. Tegemist on sügis talvise kollektsiooniga ning seega on esindatud pigem tumedamad toonid. Siluetid on naiselikult liibuvad, kuid esineb ka koheva alaosaga tooteid. Igal rõivaesemel on Susanna Petersi kaubamärgi metallist logo. Toodete materjalid valiti maailma ühelt suurimalt tekstiili- ja kangamessilt, Pariisis toimuvalt Premier Visionilt, mille külastuse käigus leiti mitmeid partnereid. Pärast kangaste ja furnituuride tellimist oli järgmiseks sammuks lõigete konstrueerimine, mis ei õnnestunud kohe esimesel korral. Lõiked telliti suuruses 36, kuid pärast prototüüpide valmistamist selgus, et tegelik suurus oli pigem 38–40. Probleemi lahendamiseks valmistati uued prototüübid. See aga tähendas lisakulu, millega esialgses eelarves ei oldud arvestatud. Näidiskollektsioon valmis 1. maiks 2016, seejärel andsid Denim Dreami ostujuhid tagasisidet, mida muuta, et tooted paremini müüks. Samuti soovitati toota kokku 80 toodet (30 toodet rohkem, kui plaanitud), et saaks kollektsiooni paigutada tervele seinale, mitte ainult mõnele stangele, nagu algul mõeldud oli. Kas on võimalik leida lisafinantseeringut 30 tootele jaoks, ei ole veel teada, Parendatud näidised valmivad 15. juuniks ja müügivalmis kollektsioon peab valmima hiljemalt 30. augustiks, kuna juba 1. septembrist 2016 on tooted kaupluses müügil. Lõputööd on laiemalt võimalik kasutada selleks, et saada teadmisi, kuidas rõivakollektsiooni loomist plaanida ja ellu viia.�

Abstract [en]

Thesis titel is “Creating personal collection for Denim Dream brand” and the main goal was to give overview how to create a clothing collection. The collection was made using Denim Dream fashion designer 5000€ scholarship. It included dresses, skirts, blouses and jackets. Products will be sold between 1. september 2016 - 28. february 2016 in Rocca al Mare shopping centre Denim Dream outlet. Creating collection was very big challenge. Every young fashion designer have a lot of other assignments besides styling clothes, for that reason developing is multi layered. The time limit for project was 6 months, which was enough to get everything done. This was author´s first collection because of this everything didn´t went as planned. The first assignment in creating a collection is to find out who is the target custumer. Author´s target is well educated woman with busy life pace. Denim Dream´s clothing stores usually sell casual wear, but in this case it is more formal. It is spring-winter collection inspirated from high fashion and from flower motives. Silhouettes are tight-fitting and to the contrary with bouffant lower area. Every product has Susanna Peters logo, which is made of metal. The frabrics were chosen from one of the biggest show Premier Vision, which takes place in Paris. The next step was making prototypes. The show collection got finished 1. may 2016. After this Denim Dreams purchasing managers gave tips how to improve clothes, to get bigger sales numbers. They also adviced to make total 80 different products which is 30 more then firstly agreed. It isn´t clear where to get foundation to the rest of the 30 products. The improved show colletion gets ready for 15. june. The main date to get everything ready is 30. august, because these products go to sale in 1. september. Author thinks, that the main goals of this thesis were achieved. Also it gave her a lot of knew knowledge how to create a collection. Futhermore it gave a lot of excperience in different areas, which will help the Author in the future life and also this thesis should help new fashion designers.

Item Type: thesis
Advisor: Ada Traumann
Subjects: Clothing and Textiles > Design > Drawing and Painting
Clothing and Textiles > Design > Apparel Collections
Divisions: Institute of Clothing and Textiles > Resource Management in the Clothing and Textiles Industry
Depositing User: Susanna Peters
Date Deposited: 08 Jun 2016 10:39
Last Modified: 08 Jun 2016 10:39
URI: http://eprints.tktk.ee/id/eprint/2455

Actions (login required)

View Item View Item