TTK Links: Home Page | TTK Moodle | ÕIS
TTK/UAS Repository For Digital Teaching and Learning Resources

Äriplaani koostamine KIISH OÜ näitel

Kiis, Helen (2016) Äriplaani koostamine KIISH OÜ näitel. [thesis] [en] Business Plan According to KIISH OÜ as an Example.

[img]
Preview
PDF - Published Version
Download (1MB) | Preview
[img]
Preview
PDF (lihtlitsents) - Supplemental Material
Download (20kB) | Preview

Abstract

Käesoleva töö eesmärgiks oli koostada äriplaan naiste rõivaid disainivale ja tootvale ettevõttele. Lõputöö raames pandi kirja äriidee, milleks on hakata Tallinna kesklinnas disainima ja tootma KIISH OÜ nime all naisterõivaid. Põhilist rõhku pannakse moetoodete unikaalsusele. Igat mudelit ühest kangast toodetakse maksimaalselt viis toodet. Tooteid hakatakse valmistatama ka vastavalt klientide mõõtudele. Enamus toodetud rõivaesemetest on ainueksemplarid. Samuti antakse kliendile võimalus kaasa rääkida baasmudeli muutmisel vastavalt oma soovidele, eelistustele ja füsioloogilistele eripäradele. Kliendil on võimalus koos disaineriga külastada ka kangapoode, leidmaks soovitavale mudelile parimad materjalid. Väga oluliseks peab ettevõte lähedast kontakti klientidega. Koos kliendiga arutatakse läbi tellimuse üksikasjad ja muudatused disainis. Kliendibaasi kindlustab ka keskendumine keskmise sissetulekuga klientidele ja mõistlik hinnatase. Töös määratleti ettevõtte lühi- ja pikaajalised eesmärgid, kirjeldati tooteid, viidi läbi turu- ja konkurentsianalüüs.

Abstract [en]

The aim of this work is to draw up a business plan for a women's clothing design and producing company. The author has a business idea, which must now create a thought-out concept. Plan is to create in the center of Tallinn the company, that designs and sews women's clothing. To achieve this goal, the author's responsibility is to prepare the creation of an enterprise marketing, production, financial and management plan. Main task is to write a business idea, mission, vision, and set both short- and long-term goals. Market and the competitive analysis must also be done. This is carried out by visiting competitors, try shopping and interviewing the personnel. Collecting ideas of what is worth following and avoiding, the author is interviewing the self-titled business owner, the Estonian fashion designer Raili Nõlvak.

Item Type: thesis
Advisor: Diana Tuulik
Subjects: Clothing and Textiles > Design
Economy and Management > Entrepreneurship and Marketing
Divisions: Institute of Clothing and Textiles > Resource Management in the Clothing and Textiles Industry
Depositing User: Helen Kiis
Date Deposited: 08 Jun 2016 10:20
Last Modified: 08 Jun 2016 10:20
URI: http://eprints.tktk.ee/id/eprint/2317

Actions (login required)

View Item View Item