TTK Links: Home Page | TTK Moodle | ÕIS
TTK/UAS Repository For Digital Teaching and Learning Resources

Riigimaa 40 detailplaneeringu sademevee kanalisatsiooni ja teekatendi eelprojekti analüüs

Rahu, Leo (2016) Riigimaa 40 detailplaneeringu sademevee kanalisatsiooni ja teekatendi eelprojekti analüüs. [thesis] [en] Detailed planning of Riigimaa 40 stormwater sewerage and pavements of preliminary desing analysis.

[img]
Preview
PDF - Published Version
Download (3MB) | Preview
[img]
Preview
PDF - Supplemental Material
Download (266kB) | Preview
[img]
Preview
PDF - Supplemental Material
Download (100kB) | Preview
[img]
Preview
PDF (lihtlitsents) - Supplemental Material
Download (105kB) | Preview

Abstract

Käesoleva lõputöö teema on „Riigimaa 40 detailplaneeringu sadevee kanalisatsiooni ja teekatendi eelprojekti analüüs“ Analüüsi aluseks on koostatud eelprojekt. Dimensioneeritud on sadeveetorustiku läbimõõtusid hüdraulilise modelleerimisprogrammiga EPA SWMM 5.1. Teekatendi konstruktsiooni arvutamisel on kasutatud KAP arvutustabelit. Analüüsi tulemuste põhjal saab ehitustööde tellija valida kahe erineva variandi vahel. Eelprojekti lahendus on tunduvalt kallim võrreldes käesolevas töös saadud tulemustega. Projektiga lahendatakse Tallinnas Haabersti linnaosas Paldiski mnt ja Rannamäe tee vahelisel alale planeeritud detailplaneering osaliselt ligipääsu teedega ja kommunikatsioonidega. Perspektiivis on võimalik teede ja kommunikatsioonide ühendussõlmi juurde lisada. Käesolev lõputöö andis kogemuse, kuidas on võimalik ringi projekteerides saada sama tulemus väiksema maksumusega. Tänapäeval peab suutma hea insener arvutada võimalikult ökonoomseid projektlahendusi. Kvaliteedis seejuures ei tohi järeleandmisi teha.

Abstract [en]

„Riigimaa 40 detailplaneeringu sademevee kanalisatsiooni ja teekatendi eelprojekti analüüs“ - “Detailed planning of Riigimaa 40 stormwater sewerage and pavements of preliminary desing analysis“ Analysis is based on the preliminary design. Is dimensioned the storm water system, using hydraulic program of modeling EPA SWMM 5.1. Road pavement design has been used program of KAP. Based on the results of the analysis can be contracting works to choose between two different options. Preliminary design solution is more expensive than a result of the current work. This project will solve in Tallinn borough of Haabersti between Paldiski road and Rannamäe road area access roads and utilities partially. In future roads and utilities are able to add. This work was the experience of how it is possible to obtain the same result around the projecting lower cost. Today, a good engineer must be able to calculate the possible economical project solutions. In doing so, the quality does not make concessions.

Item Type: thesis
Advisor: Mati Toome
Co-advisor: Kristo Paumets
Subjects: Construction > Road Construction > Road design > Engineering networks
Divisions: Institute of Construction > Road Construction
Depositing User: Leo Rahu
Date Deposited: 10 Jun 2016 08:44
Last Modified: 10 Jun 2016 08:44
URI: http://eprints.tktk.ee/id/eprint/2273

Actions (login required)

View Item View Item