TTK Links: Home Page | TTK Moodle | ÕIS
TTK/UAS Repository For Digital Teaching and Learning Resources

Veerenni raudteeülesõidukoha asendamine eritasapinnalise raudteeristumisega

Mihhailova, Julija (2016) Veerenni raudteeülesõidukoha asendamine eritasapinnalise raudteeristumisega. [thesis] [en] Reconstruction of Veerrenni Level Crossing to Traffic Junction on Different Levels.

[img]
Preview
PDF - Published Version
Download (2MB) | Preview
[img]
Preview
PDF - Supplemental Material
Download (197kB) | Preview

Abstract

Ühetasandilise raudteeülesõidukoha sulgemine ja maanteetranspordi suunamine kahetasandilisele ristmikule võimaldab suure liikluskoormusega raudteelõigul suurendada ohutust ja samaaegselt muuta maanteeliiklust oluliselt sujuvamaks, likvideerides ooteajad kinniste tõkkepuude taga. AS-l Eesti Raudtee kadusid kulud raudteeülesõidukoha korrashoiuks. Samatasandiste raudteeülesõidukohtade asendamine eritasandiliste ristumistega on rongi- ja autoliikluse ohutuse suurendamisel loomulik tegevussuund. AS Eesti Raudtee üks nõue „Ülemiste liiklussõlme rekonstrueerimine Tallinnas (Järvevana tee – Tehnika tänava ühendustee)“ koostatud AS-i K-Projekt poolt koostatud projekti kooskõlastamisel oli Veerenni raudteeülesõidukoha likvideerimine. Vaatamata sellele, et kõige ohutum variant oleks raudteeületuskoha täielik likvideerimine, säilib siiski Tallinna Kommunaalameti soovil raudtee ületamise võimalus jalakäijatele. Seoses sellega, et väljaehitatud Veerenni tänava raudteeülekäigukoht paikneb suure liikluskoormusega, järsu kõveraga ning kokkukeevitatud rööbastega raudteelõigul, mis vähendab rongide liikumisel tekkivad müra – on jalakäijate ohutu ületamise suurendamiseks äärmiselt vajalik varustada raudteeülekäigukoht automaatsignalisatsiooniseadmetega (foorid koos helisignalisatsiooniga). Ülemiste liiklussõlme avamise mõju autoliiklusele uuriti OÜ Inseneribüroo Stratum poolt („Ülemiste liiklussõlme avamise mõju võrdlusanalüüs“), tellija oli Tallinna Transpordiamet. Kus kasutati automaatloenduste analüüsi. Selle analüüsi abil selgitati välja Ülemiste liiklussõlme toimimise positiivset aspekti, mis väljendus sujuvates liiklusvoogudes. Projekt on täitnud oma eesmärgi.

Abstract [en]

A single-level crossing closure and road intersection direction to two levels crossing allow the heavily trafficked rail section to increase the safety of road traffic and at the same time put the traffic significantly streamlined, eliminating waiting times behind closed barrier. Estonian Railway Ltd crossing’s maintenance expenses would disappear. The replacement of one-level railway crossing by different levels railway intersection is obvious improvement of rail and car traffic safety. Estonian Railway Ltd one requirement "Reconstruction of Ülemiste traffic junction in Tallinn (Järvevana street and Tehnika street jointed road)," prepared by AS K-project, was the liquidation of Veerenni railway crossing. Despite the fact that the safest option would be crossing complete liquidation, at the request of the Tallinn Municipal Institution, remained, however, the railway crossing for pedestrians. In this connection, the built Veerenni street railway crossing for pedestrians located in high-traffic place, with a sharp curve and welded rails on the railway section (which reduces the noise of movement of trains) is important to equip a safe pedestrian crossing with necessary railway automatic signaling devices (traffic lights with sound signalization). The effect of opening of Ülemiste crossing was studied by Inseneribüroo Stratum ('the impact of the opening of Ülemiste junction comparison analysis "), the order was made by Tallinn Transport Department. The automatic check was used for analyzing. Based on this analysis there were identified positive aspects of the functioning of Ülemiste junction. The project has met its objectives.

Item Type: thesis
Advisor: Rita Ojala
Subjects: Transport > Rail transport
Transport > Rail transport > Railway engineering > Railway station economics
Divisions: Institute of Logistics > Railway Engineering
Depositing User: Julija Mihhailova
Date Deposited: 30 May 2016 09:07
Last Modified: 30 May 2016 09:08
URI: http://eprints.tktk.ee/id/eprint/2104

Actions (login required)

View Item View Item