TTK Links: Home Page | TTK Moodle | ÕIS
TTK/UAS Repository For Digital Teaching and Learning Resources

Konflikt kui väljakutse

Kaldoja, Anneli (2011) Konflikt kui väljakutse. [lesson (learning module)]

[img] Archive (ZIP)
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike.

Download (5MB)
[img] HTML
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike.

Download (2kB)

Abstract

Konfliktid, kaebused ja probleemid ning nende lahendamine. Õpiobjekti eesmärgiks on anda tudengitele esmased teadmised konflikti olemusest, konflikti erinevatest tekkepõhjustest ja konflikti lahendamise strateegiatest klienditeeninduses. Õpiobjektis oleva õppematerjali omandanud tudeng teab konflikti mõistet ja olemust. Suudab käsitleda klientide kaebusi ja pretensioone ning oskab näha probleeme „võitja-võitja“ positsioonilt; oskab kliendisuhteid suunata ja juhtida.

Item Type: lesson (learning module)
Uncontrolled Keywords: conflict, conflict resolution, customer service, client care
Subjects: Humanities > Psychology > Client Management
Humanities > Psychology > Suhtlemine ja psühholoogia
Divisions: Center for Humanities and Business Studies
Depositing User: J. Rodriquez
Date Deposited: 21 Jan 2013 13:57
Last Modified: 21 Jan 2013 13:57
URI: http://eprints.tktk.ee/id/eprint/171

Actions (login required)

View Item View Item