TTK Links: Home Page | TTK Moodle | ÕIS
TTK/UAS Repository For Digital Teaching and Learning Resources

Moebrändi olemus: korporatiivkliendi turundusstrateegia väljatöötamine Marimo Fashion OÜ näitel

Ollissaar, Reelika (2015) Moebrändi olemus: korporatiivkliendi turundusstrateegia väljatöötamine Marimo Fashion OÜ näitel. [thesis] [en] The essence of fashion brand – creating a marketing strategy for corporate clients in the example of Marimo Fashion OÜ.

[img] PDF - Published Version
Restricted to repository personnel only until 26 May 2020.

Download (1MB)
[img] Other (lihtlitsents - bdoc) - Supplemental Material
Restricted to repository personnel only until 26 May 2020.

Download (521kB)

Abstract

Lõputöös on autor kirjeldanud ettevõtte OÜ Marimo Fashion pakutavaid teenuseid eraklientidele ja korporatiivklientidele ning analüüsinud seni kasutusel olnud turundusstrateegiat. Kolmele uurimisküsimusele – disanerbrändi MARIMO senine tegutsemiskava ja selle analüüs; korporatiivkliendiga kohtumise protsessi kirjeldus ja analüüs; korporatiivklientide strateegia ja selle analüüs – saadi vastused ettevõttes praktikal viibides ja intervjuust disaineriga. Töös selgitab autor, kuidas ettevõte kujutab turundusstrateegiat ning kirjeldab, kuidas on potent-siaalne korporatiivkliendibaas kirja pandud, mismoodi on ettevõte lähenenud koproratiivklientidele ning mis tulemusi see on andnud. Uurimustöö käigus kaasati autor praktika ajal ettevõtte igapäevatöö protsessidesse, millest tulenevalt oskab autor hinnata ettevõttes hetkel olevat korporatiivkliendile suunatud turundus-strateegiat, et sõlmida nendega pikaajalisem koostöö. Süvaintervjuust Marimo Fashion OÜ loovjuhi ja disaneri Mariliis Soobardiga saab lugeda, milline on tema ettekujutus ettevõtte praegusest turundus¬strateegiast, kuidas valitakse kliente ning milliseid teenuseid ja tooteid on korporatiiv¬klientidele seni pakutud. Autor toob välja rõivabrändi konkurendid ning positsioneerib MARIMO Eesti rõivabrändi turul, kus ka teised rõivabrändid teevad koostööd ettevõtetega. Töö alguses esitatud autori hüpotees, et ettevõttel puudub praegu korporatiivklientidele suunatud turundusstrateegia, sai kinnitust. Uurimistöö tulemusena on autor nõusolekuturunduse ja kontsept¬-siooni¬turunduse põhimõtetele tuginedes kirja pannud turundusstrateegia, mis peaks andma konkreetsed juhised MARIMO edasiseks tegevuseks, kuidas võiks ettevõte oma korporatiiv-kliendibaasi üles ehitada. Autor esitab ka praktikal nähtu põhjal ettepanekud, mida saaks ettevõte kohe ellu viia, näiteks teha turundusmaterjalid eestikeelseks, sh kodulehe ja klientidele saadetava tutvustuse ning kasutada ka korporatiivklientide puhul personaalsemat müügitööd kui üldise sisuga tutvustava kirja väljasaatmist. Autori hinnangul on MARIMO brändil nii Eesti kui ka eksportturgudel potentsiaal ennast eksklusiivsete ärikingituste ja elegantsete ametirõivaste disaineri ja tootjana positsioneerida, kuid see vajab järjekindlat ja sihipärast korporatiivkliendile keskendumist.

Abstract [en]

This graduation thesis is focusing on analysing the concept and creation of fashion brand and it is marketing strategy what is made for corporate clients. It is based besides theoretical literature also on the empirical research: interview conducted with person behind the process of developing new strategy form by brand MARIMO and what author did in observation trainee and there for analysing the process how it has been and how it should be. For analysing three main questions were set out: 1) how experts define fashion brand and business-to-business marketing, 2) how the concept of corporation clients is understood and how is the marketing strategy based on, 3) what is for fashionbrand MARIMO description of corporate clients, how it has been and how it should be, 4) how to find corporate clients and how to market to them. To analyze the topic and find answers this thesis takes a look at the first on the theoretical literature written on the topic of fashion brand, marketing and marketing strategy. After having distinguished fashion and marketing, author found the strategy what should be used if fashionbrand want’s to cooperate with corporate clients. Basically the form is B2B, business-to-business, and it has different methods how marketing should be done.

Item Type: thesis
Advisor: Diana Tuulik
Subjects: Economy and Management > Entrepreneurship and Marketing
Divisions: Institute of Clothing and Textiles > Resource Management in the Clothing and Textiles Industry
Depositing User: Reelika Aasrand
Date Deposited: 16 Jun 2015 08:21
Last Modified: 22 Apr 2016 09:18
URI: http://eprints.tktk.ee/id/eprint/1485

Actions (login required)

View Item View Item