TTK Links: Home Page | TTK Moodle | ÕIS
TTK/UAS Repository For Digital Teaching and Learning Resources

Tallinna foorijuhtimiskeskus

German, Paavo (2015) Tallinna foorijuhtimiskeskus. [thesis] [en] Tallinn traffic light control center.

[img] PDF - Published Version
Restricted to Registered users only

Download (2MB)
[img] PDF (lihtlitsents) - Supplemental Material
Restricted to Registered users only

Download (405kB)

Abstract

Käesoleva lõputöö esimeses peatükis saab lugeja ülevaate täna Tallinnas fooride juhtimiseks kasutatavatest seadmetest. Teises peatükis sai käsitletud erinevaid mooduseid, mille rakendamise eesmärgiks on sujuv, häireteta ja keskkonda võimalikult vähe saastav liiklus. Lõputöö koostamise käigus selgus, et foorijuhtimiskeskusele täiendavate funktsioonide lisamisel on perspektiivis võimalik Tallinna foorijuhtimiskeskusest välja arendada liiklusjuhtimiskeskus. Seega lisas autor peatüki, kus on välja toodud, mis on perspektiivne Tallinna liiklusjuhtimiskeskus ja mis on sellele esitatavad nõuded. Teises peatükis tegi autor ettepanekuid Tallinna linna liikluse juhtimissüsteemi täiendamiseks. Ettepanekud sisaldavad RDS süsteemi kasutusele võttu, adaptiivne foorisüsteemi rajamist, liikus infot sisaldav veebikaardi koostamist või olemasoleva täiendamist, jalakäijate tuvastusseadme moodus 2 kasutusele võttu, muutuva teabega liiklusmärkide- ja infotabloode kasutamist, ristmike omavahelist koordineerimist ja rohelise koridori tarbeks fooriprogrammide koostamist. Käesoleva lõputöö autor ei poolda TMC süsteemi ja VMS infotabloode kasutusele võttu asulasiseselt Käesolevas lõputöös esitatud ettepanekud esitatakse seisukoha küsimiseks Tallinna Transpordiameti juhatajale ja Tallinna Transpordiameti liikluskorralduse osakonna juhatajale. Positiivse tagasiside korral arutatakse mooduseid järgmises liikluskomisjonis.

Abstract [en]

The purpose of this thesis „Tallinn traffic light control centre“is to find different ways to improve thraffic in Tallin city. First chapter of this thesis gives the reader an overview of the equipment used to controll traffic and traffic lights. Second chapter reviews 9 different ways to optimize and improve traffic in Tallinn city and gives propositions to use them. The need for applying measures to optimize and improve traffic is constant in all over the world and it’s mostly doe to increasing amount of traffic on the roads. All those 9 ways, proposed in this thesis, are one step closer to traffic that is smooth, undisrupted and as little polluting as possible. These propositions are public transport priority süstem, RDS (Radio Data System), TMC (Traccif Message Channel), adaptive traffic light system, a webpage that includest real time traffic information, pedestrian detection system, VMS (Variable Message Sign), green corridor and coordination of intersections. Using the TMC system was not approved by the author of this thesis. VMS signs where partially approved. Applying these propositions would change the existing Tallinn traffic light control centre to a traffic control centre witch is actually the perspective of the traffic light control centre. All the propositions are presented to the head of Tallinn Transpord department and the head of traffic department. If these propositions also approved by them then the next step is to present these ways to traffic commitee.

Item Type: thesis
Advisor: Sannik Sulev
Subjects: Transport > Traffic management
Divisions: Institute of Engineering > Automotive Engineering
Depositing User: Paavo German
Date Deposited: 18 Jun 2015 08:06
Last Modified: 18 Jun 2015 08:06
URI: http://eprints.tktk.ee/id/eprint/1005

Actions (login required)

View Item View Item